Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară Brașov - CIF 9870320
Plata servicilor se face în contul RO23TREZ131501503X017823 deschis la Trezoreria Municipiului Brasov
Legislație privitoare la accesul la informațile de interes public
Legea nr.544/2001 privind accesul la informațile de interes public
HG nr.123/2002 privind aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr.544/2001 privind accesul la informațile de interes public
Organizare OCPI Brasov
Structura organizatorică Atribuții OCPI Conducere
Solicitări la Legea 544/2001 Termene și tarife Program de audiențe
Program de lucru Buget, bilanț, achiziții Declarații de avere și interese
Rodica Haupt: Email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. / Telefon: 0268471808 / int.57
Protectia datelor cu caracter personal
Formular solicitare legata de protectia datelor
Declaratia Președintelui - Director general al ANCPI privind politica referitoare la calitate
Lista cuprinzând documentele de interes public;
- Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea instituţiei;
- Structura organizatorică (organigrama), atribuţiile departamentelor, programul de funcţionare, programul de audienţe;
- Coordonatele de contact ale instituţiei, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresă de e-mail şi adresă paginii de Internet;
- Numele şi prenumele persoanelor din conducerea instituţiei şi ale angajatului responsabil cu difuzarea informaţiilor publice;
- Declarațiile de avere si interese;
- Sursele financiare, bugetul şi bilantul contabil;
- Programele şi strategiile proprii;
Lista cuprinzând categoriile de documente produse
- cartile funciare deschise dupa preluarea activității de carte funciara
- planuri de încadrare în zonă
- coordonatele aferente imobilelor înscrise în cartea funciară
- dosarele privind achiziţiile publice prevăzute de Ordonanţa 34/2006
- procesele verbale de adjudecare ale licitaţiilor privind achiziţiile publice
- contestaţiile privind desfăşurarea licitaţiilor
- proces verbal de transfer cu mijloacele fixe, conform Hotărârii 841/1995
- rezultatele privind concursurile de ocupare a posturilor vacante
- contestaţiile privind rezultatele de la concursurile de ocupare a posturilor vacante
Lista cuprinzând categoriile de documente gestionate
- anexele prevăzute de Legea 18/1991 şi Legea 247/2005 potrivit cărora se emit titlurile de proprietate
- documentaţiile transmise de comisiile locale ce stau la baza întocmirii titlurilor de proprietate
- documentaţiile cadatrale întocmite de persoanele fizice sau autorizate, la solicitarea beneficiarilor având la bază acte de proprietate
- avize de PUG, PUZ, PUD, studii topo
- documente de aprobare în vederea scoaterii din circuitul agricol
- documente întocmite potrivit HG 834/1991 în vederea emiterii Certificatului de atestare a dreptului de proprietate pentru societaţile comerciale
Modalităţile de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate
Persoana care considera ca dreptul privind accesul la informatiile de interes public a fost incalcat, se poate adresa cu reclamatie administrativa directorului OCPI, reclamatie care va fi depusa pentru inregistrare, la registratura Biroului de Realatii cu Publicul a institutiei. Reclamatia administrativa se va depune in termen de 30 de zile de la luarea la cunostinta a refuzului explicit sau tacit al angajatilor din cadrul institutiei pentru aplicarea prevederilor Legii nr. 544/2001 si ale Normelor Metodologice de aplicare a acestei legi.
Reclamatia administrativa se va solutiona de catre Comisia de analiza privind incalcarea dreptului de acces la informatiile de interes public in termen de 15 zile. Cel nemultumit de raspunsul primit la reclamatia administrativa poate face plângere la Tribunalul Brasov - Sectia Contencios Administrativ, in termen de 30 de zile de la primirea raspunsului.